0

Zákaznícky servis

Zabezpečený kontakt s WieckoGarden.sk

Vaša žiadosť dostane individuálne číslo a odpoveď. Spracovanie informácií a odpoveď na vašu správu potrvá až 4 dni.

Aby sme mohli vašu sťažnosť alebo reklamáciu spracovať oveľa rýchlejšie, odporúčame vyplniť všetky polia formulára. Na tento účel by ste mali:

Na základe obrázkov môžeme rozhodnúť o bezplatnej preprave.

Kontakt so zákazníckym servisom - toto je najrýchlejší spôsob, ako kontaktovať našu spoločnosť. Vyzývame vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom formulára, pretože vďaka nemu môžeme poskytnúť rýchly servis a vyriešiť prípadné nedorozumenia.

  1. Vyberte si predmet.
  2. Vyplňte e-mailovú adresu, na ktorú vám odpovieme.
  3. Zadajte číslo objednávky.
  4. Opíšte problém, napr. uveďte čo najviac informácií o poškodených odrezkoch, cibuliach alebo odnožiach.
  5. Priložte fotografie rastliny s našimi štítkami/štítkami potvrdzujúcimi nákup položky v našom obchode.
Pripojte jeden alebo viac súborov
    Na poskytovanie služieb využívame cookies. Prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.