0

100% záruka

Vyvíjame maximálne úsilie, aby ste boli s nákupom v našom obchode domisad.pl spokojní.

Pred odoslaním sú sadenice, semená, cibule a odnože dvakrát skontrolované našimi odborníkmi. Nezabúdajte však, že ide o živé rastliny a cestovanie nie je ich prirodzeným prostredím. Každá rastlina môže na podmienky prepravy reagovať inak, dokonca môže aj uschnúť. To isté sa deje aj v prípade nesprávnej výsadby. Ak ste dostali uschnutú rastlinu, kontaktujte nás. Garantujeme bezplatnú výmenu!

Záruka bezpečného nakupovania - 30 dní na vrátenie

Do 30 dní môžete kontaktovať naše servisné oddelenie a vymeniť si rastlinu. Dôrazne vás žiadame, aby ste túto lehotu dodržali, inak vaša žiadosť nebude spracovaná.

Čas spracovania reklamácie - 4 dni

Do dvoch dní vás budeme informovať o našom rozhodnutí o výmene rastliny. Počas týchto 4 dní tím spracuje sťažnosť a rozhodne o bezplatnom doručení tovaru.

Doprava zadarmo

V prípade úspešnej reklamácie náklady na dopravu hradí naša spoločnosť. Od nás dostanete novú rastlinu bez akýchkoľvek ďalších nákladov. Okrem toho od vás neočakávame vrátenie tovaru! Reklamácia sa zakladá na fotografiách poškodených odrezkov s našou etiketou/záhradníckou visačkou.

Podmienky 100 % záruky sa vzťahujú na zákazníkov, ktorí:

  1. Podmienky 100 % záruky sa vzťahujú na zákazníkov, ktorí: Balík som dostal do 5 dní od odoslania. Deň pred odoslaním je zákazník informovaný o plánovanom dátume odoslania balíka a čísle nákladného listu. Naše balíky sa k zákazníkom dostanú do 24 hodín od odoslania. Ak je balík doručený neskôr, na tovar sa nevzťahuje 100 % záruka. Tovar bude podliehať právnym predpisom o ochrane spotrebiteľa
  2. Poskytnuté fotografie reklamovaných sadeníc s našimi štítkami.
  3. Do 30 dní od prijatia zásielky kontaktovali naše oddelenie služieb zákazníkom.

Upozorňujeme, že nezodpovedáme za nepriaznivé poveternostné podmienky, ako je mráz, krupobitie, dážď alebo sucho.

Nedodržanie pravidiel výsadby sadeníc ovplyvní správny vývoj rastliny. Pred nákupom venujte pozornosť vlastnostiam výrobku.

Ak však chcete vrátiť peniaze, pošlite rastlinu späť na našu adresu, priložte kópiu faktúry a písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy na diaľku. Vyhlásenie by malo obsahovať:

  1. údaje o predávajúcom
  2. úplné informácie o zákazníkovi
  3. informácie o vrátenom tovare
  4. dôvod vrátenia

Po prijatí balíka náš tím posúdi stav sadeníc a v prípade oprávnenej reklamácie budú peniaze prevedené na účet kupujúceho do štrnástich pracovných dní od prijatia kladného rozhodnutia o vrátení.


Возникли вопросы?

Отдел консультаций

8 (029) 785-31-56 (в рабочие дни с 9.00 до 19.00)

8 (029) 870-69-26 (в рабочие дни с 9.00 до 19.00)

Служба поддержки

Почта для обращений: office@abekker.by

Na poskytovanie služieb využívame cookies. Prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.