0

Otázky a odpovede

Čo je to vernostný program a aké výhody ponúka?

Vernostný program vám umožňuje vrátiť 10 % hodnoty vašej objednávky vo vernostných bodoch. Body sa udeľujú za nákupy a možno ich použiť pri ďalších objednávkach. Za každých 10 PLN utratených v našom obchode získate 1 vernostný bod. 1 bod je 1 PLN, ktorý môžete minúť v našom obchode.

Pravidlá vernostného programu si môžete prečítať tu.

Ako môžem resetovať heslo pre Moje konto?

Zabudli ste heslo? Žiadny problém! Pomocou týchto jednoduchých pokynov obnovíte svoje heslo za 2 minúty.

  1. V prihlasovacom okne do časti Moje konto kliknite na ikonu "Zabudli ste heslo?".
  2. Do prázdneho poľa zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii na stránke.
  3. Hotovo! Na vašu registrovanú e-mailovú adresu vám bude zaslaný e-mail s novým heslom.
Ako môžem upraviť svoju objednávku a vykonať v nej zmeny?

Ak chcete vykonať zmeny v objednávke, kontaktujte nás:

  1. Zavolajte nám na: {phonenumber}
  2. Pošlite e-mail na adresu: email.
  3. Kontaktujte zákaznícky servis: https://wieckogarden.sk/support.
Je na zakúpený výrobok záruka?

Áno, je tu 30-dňová záručná doba

Záručné podmienky si môžete prečítať tu.

Ako sa sadenice pripravuje na prepravu?

Pred prepravou sa koreňový systém rastlín riadne hydratuje. Ďalším krokom je umiestnenie koreňového systému do špecializovanej zmesi zeminy, rašeliny a hydrogélu a jeho zabalenie do fólie, čím sa vytvorí tzv. bal.

Viac informácií o príprave sadeníc na prepravu a balení rastlín nájdete tu.

Ako nás môžete kontaktovať?
  1. Telefonicky na: {phonenumber}
  2. Zaslaním e-mailu na adresu: email
  3. Kontaktovaním zákazníckeho servisu: https://wieckogarden.sk/support
Kde sa nachádzame?

Spoločnosť Wieckogarden sa nachádza na adrese:

Naše sklady sa nachádzajú po celom Slovensku.

V ktorých mestách sa doručovanie vykonáva?

Zásielky doručujeme po celej krajine. Balíky posiela Pocztex - kuriérska služba poľskej pošty.

Podrobné informácie o dodávke môžete získať tu.

Ako zadať objednávku?

Spôsoby zadávania objednávok:

  1. Objednávky na telefónnom čísle {phonenumber}
  2. Internetové objednávky

Viac informácií o objednávaní v internetovom obchode Wieckogarden nájdete na tomto odkaze

Nemôžem sa prihlásiť do Môjho konta, čo mám robiť?

Ak sa nemôžete prihlásiť do Môjho konta, obnovte si heslo:

  • Kliknite na tlačidlo "Zabudnuté heslo".
  • Zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo "Odoslať".
  • Na svoj e-mail dostanete správu s novým heslom, ktoré zadajte a prihláste sa do zákazníckeho panela.
Čo je to propagačný kód a ako ho získam?

Propagačný kód vás oprávňuje na jednorazovú zľavu na daný sortiment výrobkov. Dostanete ho, ak sa prihlásite na odber nášho informačného bulletinu. Promo kód zahŕňa:

  • zľava na konkrétne výrobky
  • doprava zadarmo
  • darčeky z nášho obchodu
  • zľava z hodnoty objednávky

Každý propagačný kód má obmedzenú platnosť. Musíte ho použiť v určitom časovom období, potom stráca platnosť.

Staňte sa zákazníkom nášho obchodu, získajte propagačné kódy a nakupujte produkty za atraktívne ceny, ušetrite a zbierajte vernostné body.

Čo je záložka "Moja záhrada"?

Páči sa vám produkt, ale nechcete si ho kúpiť hneď? Žiadny problém. Pridajte ho do "Moja záhrada"!

Vytvorili sme "Moja záhrada" alebo zoznam želaní, aby ste mali vždy prístup k produktom, o ktoré máte záujem. "Moja záhrada" je užitočná, ak ste si vybrali produkt, ale:

  • stále chcete premýšľať o jeho kúpe
  • sezóna sa ešte nezačala
  • momentálne ho nemáte na sklade
  • chcete si ho kúpiť neskôr.
Čo je to používateľský účet a ako ho používať?

Čo je to používateľský účet a ako ho používať? Používateľský účet je váš súkromný zákaznícky panel, v ktorom sú uložené informácie, ktoré vám uľahčia nakupovanie v našom internetovom obchode. Vytvorením používateľského konta môžete:

  • Sledovať históriu a stav vašich objednávok.
  • Skontrolujte stav bodov vo vernostnom programe.
  • Pridajte svoje obľúbené produkty do záložky "Moja záhrada".
  • Spravujte svoj odber noviniek.
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Spôsoby platby:

  1. Dobierka, platba v hotovosti pri doručení balíka.
  2. Online, prostredníctvom internetovej služby ''Przelewy 24''.

Viac informácií o spôsoboch platby nájdete tu

Aký je vek sadeníc?

Vek sadeníc závisí od druhu rastliny a ročného obdobia.

Podrobné informácie o veľkosti rastlín vám poskytneme telefonicky alebo e-mailom hneď, ako budú všetky sadenice v našom sklade.

Na poskytovanie služieb využívame cookies. Prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.