0

Ako urobiť objednávku

AKO UROBIŤ OBJEDNÁVKU

Obchod Home and Orchard Store prijíma online objednávky 24 hodín denne. Spracovanie objednávky sa začína nasledujúci pracovný deň po jej odoslaní. Objednávky sa spracúvajú a odosielajú podľa tabuľky dátumu odoslania každej kategórie.

Termíny prepravy

Na objednávku nemusíte čakať niekoľko týždňov alebo mesiacov, pretože objednávky zadané pred začiatkom sezóny a počas sezóny budú odoslané súčasne.

Produkt

Obdobie odoslania objednávky

 Semená

Celoročne

 Huby

Celoročne

 Sadenice jahôd

marec až november

 Zdravie ovocných sadov, hrozno, ovocné stromy
  Stĺpovité stromy, Ovocné kríky

marec až jún

august až november

 Sadenice ruží

marec až jún

august až november

 Okrasné rastliny

marec až november

 Kvetinové cibuľky Jeseň

august až november

 Kvetinové cibuľky Jar

marec až máj

 Výsev zemiakov

marec až máj

Uvedené termíny sa môžu zmeniť v závislosti od počasia.

Spracovanie objednávok prebieha od 9:00 do 16:00. Semená a mycélium sa odosielajú nasledujúci pracovný deň po odoslaní objednávky.

Objednávky na sezónny sortiment zadané počas sezóny sa spracúvajú nasledujúci pracovný

Spôsoby zadávania objednávok:

  1. Telefonicky na telefónnom čísle: {phone number}
  2. Poštou na adresu:
    Dom a sad
    box č. 74
    66-100 Sulechów

  3. Internetová objednávka.

Objednávky na telefónnom čísle {phone number}

  1. Objednávky na telefónnom čísle {phone number} sa prijímajú v pracovných dňoch od 8 do 16 h (ak chcete zavolať konzultantovi, na klávesnici telefónu vytočte "1").
  2. Objednávku môžete dokončiť tak, že operátorovi nadiktujete zoznam požadovaných výrobkov a uvediete katalógové číslo výrobku alebo jeho názov.
  3. Pri zadávaní objednávky poskytnite operátorovi údaje potrebné na odoslanie zásielky: meno, adresu, telefónne číslo.

Objednávky semien spracujeme ihneď po prijatí objednávky alebo vás informujeme o individuálnom termíne balenia a expedície. Sadenice a cibule sa odosielajú len v období vhodnom na ich výsadbu. Preprava rastlín závisí od poveternostných podmienok.

Deň pred odoslaním balíka vás budeme telefonicky kontaktovať a informovať vás o dátume doručenia.

Objednávanie poštou

  1. V každom výtlačku bezplatného katalógu nájdete prehľadný objednávkový formulár, ktorý môžete jednoducho vyplniť.
  2. Označte počet balíkov/kusov pri príslušných položkách a pošlite formulár poštou na adresu uvedenú v katalógu.
  3. Ak nemáte štandardný formulár, pošlite svoju objednávku na obyčajnom liste papiera. Všetky ručne písané objednávky musia obsahovať kód a názov výrobku podľa katalógu. Kód výrobku je základnou informáciou na prijatie objednávky.
  4. Ak sa v katalógu používa pojem "sada", v kolónke "množstvo" uveďte počet sád, ktoré si želáte kúpiť. . Venujte tomu pozornosť.

Objednávku pošlite na adresu :

Dom i Sad
poštová schránka 74
66-100 Sulechów

Dôležité! Uveďte správne poštové smerovacie číslo svojho bydliska. Nesprávne poštové smerovacie číslo môže spôsobiť oneskorenie doručenia alebo zabrániť tomu, aby sa zásielka dostala k adresátovi.

AKO ZADAŤ OBJEDNÁVKU V OBCHODE DOMISAD.PL

Ak si chcete kúpiť vybrané druhy a odrody:

Do vyhľadávacieho riadku zadajte názov odrody a vyhľadajte.

Kliknite na "Katalóg produktov" a prejdite do vybranej kategórie

Pomocou filtrov na ľavej strane môžete zúžiť kritériá vyhľadávania.

Na karte vybraného produktu kliknite na tlačidlo : DO KOŠÍKA.

Potom môžete stlačením tlačidla pridať ďalšie produkty: "CONTINUE SHOPPING" alebo prejdite k pokladni kliknutím na tlačidlo "MAKE ORDER".

Po pridaní všetkých produktov, o ktoré máte záujem, prejdite k pokladni kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ" alebo kliknutím na ikonu s nákupným košíkom a sumou v pravom hornom rohu stránky.

Skontrolujte zoznam pridaných produktov a pomocou tlačidiel + a - znížte alebo pridajte množstvo objednaných produktov.

Zadajte svoj propagačný kód (ak ho máte) do určeného poľa, kliknite na zelenú šípku a automaticky sa vypočíta suma vašej objednávky.

Kliknite na tlačidlo - OBJEDNÁVAŤ a vyplňte formulár s osobnými a kontaktnými údajmi. Vyberte si spôsob platby (dobierka alebo platba cez Przelewy24) a spôsob dopravy (POCZTEX).

Potom kliknite na tlačidlo OBJEDNAŤ A ZAPLATIŤ.

Keď si vyberiete spôsob platby online, systém vás automaticky presmeruje na webovú stránku Przelewy24, kde môžete rýchlo a bezpečne zaplatiť pomocou svojho internetového bankovníctva alebo platobnej karty

Po odoslaní objednávky vám bude na vami zadanú e-mailovú adresu zaslané potvrdenie objednávky spolu s číslom individuálnej objednávky č...

Ak potrebujete pomoc pri zadávaní objednávky - použite online chat. Je to najrýchlejší spôsob, ako sa spojiť s naším konzultantom.

My garden" je katalóg vašich obľúbených a zaujímavých produktov.

Moja záhrada" je veľmi užitočná, keď ste si vybrali produkt, ale:

  1. čakáte na povýšenie;
  2. dátum výsadby nie je správny;
  3. výrobok nie je momentálne k dispozícii;
  4. chcete objednávku zadať neskôr.

    Pridajte svoje obľúbené produkty do "Moja záhrada"""" a nestrácajte čas ich ďalším hľadaním. Keď budete pripravení, budú na vás čakať!

    Pridávajte články do časti "Môj sprievodca" a vytvorte si praktickú zbierku svojich obľúbených článkov.

Registrácia

Registráciou na našej stránke si vytvoríte klientske konto, prostredníctvom ktorého získate

- prístup k zákazníckemu panelu, kde sú uložené vaše kontaktné údaje a história objednávok.
- prístup do vernostného programu, ktorý vám umožní ušetriť ďalších 10 % z nákupu v našom internetovom obchode.
- prístup k rozšíreným akciám a špeciálnym ponukám
- podpora nášho špecialistu, ktorý vám odpovie na vaše otázky týkajúce sa sortimentu alebo prevádzky webovej stránky

Po registrácii bude na vami zadanú e-mailovú adresu odoslaná správa s odkazom na potvrdenie registrácie. Ak chcete dokončiť registráciu, kliknite na odkaz uvedený v e-maile, a tak už môžete využívať všetky výhody zákazníckeho účtu v našom obchode. Kým sa registrácia nepotvrdí, prihlásenie bude zablokované. Informácie o nepotvrdenom účte (registrácii) budú uložené v databáze sedem dní, potom budú automaticky vymazané.

Ak chcete zmeniť alebo opraviť svoje údaje, môžete tak urobiť po prihlásení do zákazníckeho panela na karte "Môj účet".

Stavy objednávok

Pre vaše pohodlie sme vytvorili systém stavov, ktoré sa danej objednávke priraďujú počas jej prijatia, realizácie a expedície. Stav svojej objednávky si budete môcť kedykoľvek skontrolovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonického oznámenia (Sms)

Nové - Po odoslaní objednávky dostanete na svoju e-mailovú adresu potvrdenie objednávky s číslom objednávky. Ak takúto správu nedostanete, znamená to, že objednávka nebola zadaná správne alebo bola zadaná nesprávna e-mailová adresa. Objednávka sa potom prenesie do nášho skladu na vyzdvihnutie výrobku.

Odoslaná - objednávka bola odoslaná kuriérom. Po odoslaní tohto statusu dostanete v samostatnej správe číslo nákladného listu, aby ste mohli sledovať svoj balík.

Zrušená - Vaša objednávka môže byť zrušená, ak sme nedostali údaje potrebné na spracovanie objednávky a odoslanie balíka. Po prijatí tohto stavu vás budú kontaktovať naši konzultanti, aby vám vysvetlili túto situáciu. Ak sme dostali stav omylom, vaša objednávka bude obnovená a spracovaná.

Doručené - Vaša objednávka bola odoslaná a zaplatená. Keď bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail . Odosielanie balíka sa uskutočňuje postupne.

  1. Balík je vyzdvihnutý z nášho skladu kuriérom
  2. Kuriér odovzdá zásielku na triediacom úrade, odkiaľ sa prepraví do najbližšej pobočky adresáta.
  3. Balík sa odovzdá kuriérovi, ktorý ho doručí adresátovi.

Platba bodmi z vernostného programu

Po doručení objednávky dostanete body. Za každých 10 pln utratených v našom obchode získate 1 bod. Vernostné body budú pripísané na váš virtuálny účet do 10 dní. Zbierajte body a plaťte za ďalšie objednávky, 1 bod je 1 PLN, ktorý môžete minúť v našom obchode. Body môžete použiť na zaplatenie časti alebo celej objednávky. Pri vrátení výrobkov sa vernostné body nazbierané za ich nákup zrušia. Podrobnosti o tom, ako získať body a ako ich používať, nájdete tu.


Возникли вопросы?

Отдел консультаций

8 (029) 785-31-56 (в рабочие дни с 9.00 до 19.00)

8 (029) 870-69-26 (в рабочие дни с 9.00 до 19.00)

Служба поддержки

Почта для обращений: office@abekker.by

Na poskytovanie služieb využívame cookies. Prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.